Direktlänk till inlägg 12 oktober 2014

Mycket tankar

Av Anna - 12 oktober 2014 21:49

Nu har det gått några dagar sedan jag bestömde mig för att gå med på Aspire-behandlingen....det dyker hele tiden upp nya tankar och mest possitiva...

Gick på stan med barnen i helgen och titta i skyltfönster till affärer som har kläder som jag gillar, men som inte har i min storlek...snart kommer jag att kunna köpa kläder där....En helt ortroig känsla


Det som har varit ilte jobbigt är att min dotter inte tycker om att jag ska göra detta. Hon är oroig över att något ska hända och för att saker kommer att förändras här hemma. Jag har försök att förklara att jag inte kommer att ändras, jag kommer att vara samma tjatiga mamma som jag är nu...;-) Mina barn hjälper till en del hemma och dotter cyklar även och handlar ibland om det bara är en liter mjölk eller så som vi behöver.... Hon är orolig för att jag inte kommer att "behöva" hennes hjälp när jag blir smal och orkar mera själv... fick förklara för henne att det finns ju flera anledningar till att jag låter henne cykla och handla...och dessutom är jag ganska lat av mig. Så vill hon brygga kaffe till mig kommer hon att få göra det även i fortsättningen.


Det verkar som att hon förstår mera sedan vi pratade om det..och jag hoppas att hon inte kommer att vara orolig...det vill jag ju inte.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 21 november 2014 20:42

Nu är det ett tag sedan jag skrev här..kommer inte riktigt ihåg när det var..   Nu kurs i skolan som tar mycket tid. Mina 4 veckor med pulver är över och igår var det dags !!!!   Hela morgonen var jag så nervös så att jag hade stickningar i f...

Av Anna - 13 november 2014 19:50

23/10 - 102,3 kg 30/10 - 100,6 kg -1,7kg 6/11  -  99.0 kg -1,6 kg  12/11 - 98.2 kg - 0.8 kg   S:a -4.1   JAha så mycket harjag gått ner sammanlagt...måste gå ner 6 kg till nästa torsdag. Dock är det inte från ursprungsvikten här på sida...

Av Anna - 7 november 2014 10:24

I går var det åter torsdag och åter dags för vägning... Och så här blev det   23/10 - 102,3 kg 30/10 - 100,6 kg -1,7kg 6/12   -  99.0 kg -1,6 kg    Känns kanon måste jag säga :-) ...

Av Anna - 3 november 2014 23:32

Jag har nu hållit på med mina shakes i 1,5 vecka och jag tycker att det går ganska bra.... Jag trodde nog att det skulle vara jobbigare än vad det är. Jag har ju varit både på mc donalds och på fik utan några problem.    Men jag måste säga att ja...

Av Anna - 3 november 2014 23:30

Torsdag innebar vägning...   Vågen visade på 100,6 kg vilket innebär en minskning på 1,7 kg !!!   Det måste man ju vara nöjd med..:-) ...

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Böcker

Här kommer jag att skriva om böcker som jag läser. Jag hoppas att jag kan inspirera någon att läsa dem och förhoppningsvis skriva en kommentar.

Stickat

Här kommer jag att lägga upp saker som jag har gjort. En del är för hemmabruk och en del som jag säljer. Ser du något du är intresserad av så skicka ett mail eller kommentar så kanske det går att ordna :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Annas Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards