Alla inlägg under februari 2014

Av Anna - 20 februari 2014 15:50

Som vanligt när jag startar en blogg så kom jag ganska snabbt av mig, men istället för att tänka att det är kört och ingen mening att förtsätta så tänker jag denna gången ta upp den igen....just nu i alla fall.


Som jag har nämnt i ett tidigare inlägg så har jag en kronisk psykisk sjukdom som heter Bipolär sjukdom. Det innebär att jag emellan åt kan bli ganska/väldigt deppig eller åt andra hållet och bli maniskt pigg och effektiv. Jag har under åren lärt mig att mitt humör och min sjukdom följer årets cykler ganska så bra vilket innebär att nu under vintern så är det ganska mörkt och deppigt. Detta är en av anledningarna till att jag inte har haft en tanke på att ens sätta igång datorn på kvällarna utan hellre krupit ner under en filt i soffan och inte gjort så mycket alls. Kanske läst lite. Har hunnit med en del böcker som jag hoppas kunna skriva  recentioner om. Blandt annat en historisk roman serie som heter Släkten.


Igår skrev jag även in mig på det lokala gymmet här på orten tillsammans med en nära vän och idag var det premiär !!

Det blev dock bara 30 minuter på en motionscykel men det är ju i alla fall bättre än att sitta de 30 minuterna i soffan :-). Så förhoppningsvis ska jag komma igång lite nu och röra på mig. Det blir ju dessutom lättare när man är två som kan peppa varandra.


Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Böcker

Här kommer jag att skriva om böcker som jag läser. Jag hoppas att jag kan inspirera någon att läsa dem och förhoppningsvis skriva en kommentar.

Stickat

Här kommer jag att lägga upp saker som jag har gjort. En del är för hemmabruk och en del som jag säljer. Ser du något du är intresserad av så skicka ett mail eller kommentar så kanske det går att ordna :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Annas Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards