Alla inlägg under juni 2014

Av Anna - 3 juni 2014 23:24

Tänk vad tiden flyger...det är redan juni...vilket innebär födelsedag och skolavslutningar....


Jag har även kommit igång med att sticka pulsvärmare igen, kanske till lite försäljning senare på året...eller nu om det är någon som är intresserad av de som ag lägger upp. Det går givetvis att få dem i annan färg om man vill det. De flesta tar inte så lång tid att sticka. Lägger upp en bild på de senaste som jag har gjort. Mönstret är från Ullcentrum på Öland och heter Tusenskönor. Jag har stickat dem i ett tvåtrådigt garn som är hemma färgat.


 


Lägger även upp en bild på ett golfskydd som jag vikrat till min svägerska som nyligen fyllde år och just börjat med golf.

 


Missade nog även att lägga upp bild på dotterns mössa som jag stickade...så här blev den i alla fall.

 


Och sist men inte minst...( hon är ganska stor kise) så får ni en bild på vår myskatt som har hittat sig en påse...;-)

 

Presentation

Senaste inläggen

Kategorier

Böcker

Här kommer jag att skriva om böcker som jag läser. Jag hoppas att jag kan inspirera någon att läsa dem och förhoppningsvis skriva en kommentar.

Stickat

Här kommer jag att lägga upp saker som jag har gjort. En del är för hemmabruk och en del som jag säljer. Ser du något du är intresserad av så skicka ett mail eller kommentar så kanske det går att ordna :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Annas Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards